Forumda hizliresim.com kullanılmasa olmaz mı???
13
●589
- 26-11-2018, 12:12:15Hocam kolaya kaçarak belkide potansiyel müşteriniz, beni kaybediyorsunuz çünkü ilk sırada hizliresim çıkıyorsa ve ona yükleyip atıyorsanız ben göremiyorum o görseli.Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göremediğim şeyide almam muhtemelen.
Hem misal bir site belirleyip arama çubuğuna direk onu yazmak daha kolay değil mi?
- 26-11-2018, 13:14:50prntscr resimlerinin de gösterilmemesi saçma değil mi? bazı forumlarda direk açılabiliyorken burada yapamıyoruz.profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lightshottan daha kolay birşey varsa söyleyin bilelim..
şu an yaptığım:
1-lightshot ile ekran görüntüsü al
2- masaüstüne kaydet
3- resim sitesine yükle
4- linkini r10'a ekle
5- masaüstünden resmi sil
ölme eşeğim ölme..
lightshot ile anında linkini koyunca açan sitelere bayılıyorum
- 26-11-2018, 13:28:53Sende bu konuda haklısın hocam, bunada bir çözüm üretilsin bence. En kullanışlısı lightshot çünkü. Sende bir konu aç bunun için supportlarımyildizr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam işte bizler göremiyoruz ilk sıra diye tercih ettiğiniz siteyiandroidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belkide potansiyel müşterinim ama konundaki veya her hangi bir yorumundaki bir görseli göremediğim için senden alışveriş yapmıyorum, yapamıyorum veya yine görsel paylaşıp fikir sorduğun bir konuda belkide en yaratıcı fikri ben söyleyeceğim ama yine görseli göremediğim için fikir üretemiyorum.
Forumdaki her görseli herkes görse çok güzel olmaz mı? Ben r10'da yarım takılıyorum şu anda konudaki görseller yok
