• 26-11-2018, 12:09:14
    #10
    Resim yükleneceği zaman google "resim yükle" yazarım. Kim ilk sırada ise onu tıklar yüklerim. Seçici değilim kolayıma geliyor
  • 26-11-2018, 12:12:15
    #11
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim yükleneceği zaman google "resim yükle" yazarım. Kim ilk sırada ise onu tıklar yüklerim. Seçici değilim kolayıma geliyor
    Hocam kolaya kaçarak belkide potansiyel müşteriniz, beni kaybediyorsunuz çünkü ilk sırada hizliresim çıkıyorsa ve ona yükleyip atıyorsanız ben göremiyorum o görseli. Göremediğim şeyide almam muhtemelen.

    Hem misal bir site belirleyip arama çubuğuna direk onu yazmak daha kolay değil mi?
  • 26-11-2018, 13:14:50
    #12
    profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prntscr resimlerinin de gösterilmemesi saçma değil mi? bazı forumlarda direk açılabiliyorken burada yapamıyoruz.

    lightshottan daha kolay birşey varsa söyleyin bilelim..

    şu an yaptığım:
    1-lightshot ile ekran görüntüsü al
    2- masaüstüne kaydet
    3- resim sitesine yükle
    4- linkini r10'a ekle
    5- masaüstünden resmi sil

    ölme eşeğim ölme..

    lightshot ile anında linkini koyunca açan sitelere bayılıyorum
  • 26-11-2018, 13:16:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    resim ekle deyince o geliyor çünkü.
  • 26-11-2018, 13:28:53
    #14
    yildizr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prntscr resimlerinin de gösterilmemesi saçma değil mi? bazı forumlarda direk açılabiliyorken burada yapamıyoruz.

    lightshottan daha kolay birşey varsa söyleyin bilelim..

    şu an yaptığım:
    1-lightshot ile ekran görüntüsü al
    2- masaüstüne kaydet
    3- resim sitesine yükle
    4- linkini r10'a ekle
    5- masaüstünden resmi sil

    ölme eşeğim ölme..

    lightshot ile anında linkini koyunca açan sitelere bayılıyorum
    Sende bu konuda haklısın hocam, bunada bir çözüm üretilsin bence. En kullanışlısı lightshot çünkü. Sende bir konu aç bunun için supportlarım

    androidkafali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim ekle deyince o geliyor çünkü.
    Hocam işte bizler göremiyoruz ilk sıra diye tercih ettiğiniz siteyi Belkide potansiyel müşterinim ama konundaki veya her hangi bir yorumundaki bir görseli göremediğim için senden alışveriş yapmıyorum, yapamıyorum veya yine görsel paylaşıp fikir sorduğun bir konuda belkide en yaratıcı fikri ben söyleyeceğim ama yine görseli göremediğim için fikir üretemiyorum.

    Forumdaki her görseli herkes görse çok güzel olmaz mı? Ben r10'da yarım takılıyorum şu anda konudaki görseller yok