prntscr resimlerinin de gösterilmemesi saçma değil mi? bazı forumlarda direk açılabiliyorken burada yapamıyoruz.
lightshottan daha kolay birşey varsa söyleyin bilelim..
şu an yaptığım:
1-lightshot ile ekran görüntüsü al
2- masaüstüne kaydet
3- resim sitesine yükle
4- linkini r10'a ekle
5- masaüstünden resmi sil
ölme eşeğim ölme..
lightshot ile anında linkini koyunca açan sitelere bayılıyorum