profad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
prntscr resimlerinin de gösterilmemesi saçma değil mi? bazı forumlarda direk açılabiliyorken burada yapamıyoruz.

lightshottan daha kolay birşey varsa söyleyin bilelim..

şu an yaptığım:
1-lightshot ile ekran görüntüsü al
2- masaüstüne kaydet
3- resim sitesine yükle
4- linkini r10'a ekle
5- masaüstünden resmi sil

ölme eşeğim ölme..

lightshot ile anında linkini koyunca açan sitelere bayılıyorum