• 15-11-2018, 12:20:19
    #1
    Arkadaşlar merhaba bir abimiz e ticaret işine giriyor ürünler bundan yönetmesi benden. Sizlere sorum şu; Ürün takibi müşteri ilişkisi site yönetimi kargo işleri kısaca her şey "TEK" ben yapıcam başta. Bu işler için siz elemanınıza veya kendinize ne kadar "maaş" veriyorsunuz? Ne talep etmem gerek? İş ayakkabı işi internet üzerinden
  • 15-11-2018, 12:28:27
    #2
    Kazandırdığın paraya göre pay alırsın, örnek 3/1'ini ben isterim kazancın de gitsin. Adam taş atıp kolu yorulmayacak.
  • 15-11-2018, 12:30:35
    #3
    Her seyi siz yapacaksaniz maas yerine komisyon almak daha iyi olmaz mi?
  • 15-11-2018, 12:31:07
    #4
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandırdığın paraya göre pay alırsın, örnek 3/1'ini ben isterim kazancın de gitsin. Adam taş atıp kolu yorulmayacak.
    Farklı bir düşünce ama sabit bir maaş belirlenmesi gerek. Satış komisyon olayı ok ama maaş olarak sizlerin ne verdiğini merak ediyorum.
  • 15-11-2018, 12:33:28
    #5
    Genel olarak belli bir maaş belirleyip kardan pay almanı öneririm. Genel de bu şekilde yapılır. Eğer kar etmedi mi adamın pek bir kaybı olmayacaktır. Ama senin emeğin gidecek.
  • 15-11-2018, 12:33:38
    #6
    2500-3000 TL arası maaş + ssk + yol + yemek ve iş oturunca cirodan prim.
  • 15-11-2018, 12:34:47
    #7
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir düşünce ama sabit bir maaş belirlenmesi gerek. Satış komisyon olayı ok ama maaş olarak sizlerin ne verdiğini merak ediyorum.
    Öyle düşünme ayda 10 kargo çıkartıp kaar ettiremessen 2bin tl maaşı falan rüyanda görürsün O yüzden diyorum 3/1 dersen sen daha hırslı çalışır daha fazla para kazanırsın, diğer türlü onun vereceği para seni tatmin etmeyecek o ayda 50bin tl para götürürken sana 2bin verecek bi süre sonra sen işi aksatacaksın
  • 15-11-2018, 12:36:07
    #8
    subasioguz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak belli bir maaş belirleyip kardan pay almanı öneririm. Genel de bu şekilde yapılır. Eğer kar etmedi mi adamın pek bir kaybı olmayacaktır. Ama senin emeğin gidecek.
    Aynen öyle emek ve zaman.



    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle düşünme ayda 10 kargo çıkartıp kaar ettiremessen 2bin tl maaşı falan rüyanda görürsün O yüzden diyorum 3/1 dersen sen daha hırslı çalışır daha fazla para kazanırsın, diğer türlü onun vereceği para seni tatmin etmeyecek o ayda 50bin tl para götürürken sana 2bin verecek bi süre sonra sen işi aksatacaksın
    Aynen atıyorum adama ayda 100k +ciro yaptırdım aldığım maaş 2 3k komik mantıklı. Çok teşekkürler



    CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500-3000 TL arası maaş + ssk + yol + yemek ve iş oturunca cirodan prim.
    Aslında bu iş oturunca kısımını en başta konuşmak daha mantıklı geliyor. Adam sonradan laf etmemesi adına?
  • 15-11-2018, 12:58:28
    #9
    Bende bir işletmeci olarak tamamen prim olarak çalışacak personel arıyorum çünkü ortak gibi çalışır eğer normal maaş vermeye kalkarsam mağazanın günlük işlerini yaptırmak istenir bence