E-ticaret sitesi olanlar Site yönetimi - Maaş hakkında (Soru)
10
●711
- 15-11-2018, 12:20:19Arkadaşlar merhaba bir abimiz e ticaret işine giriyor ürünler bundan yönetmesi benden. Sizlere sorum şu; Ürün takibi müşteri ilişkisi site yönetimi kargo işleri kısaca her şey "TEK" ben yapıcam başta. Bu işler için siz elemanınıza veya kendinize ne kadar "maaş" veriyorsunuz? Ne talep etmem gerek? İş ayakkabı işi internet üzerinden
- 15-11-2018, 12:28:27Kazandırdığın paraya göre pay alırsın, örnek 3/1'ini ben isterim kazancın de gitsin. Adam taş atıp kolu yorulmayacak.
- 15-11-2018, 12:31:07Farklı bir düşünce ama sabit bir maaş belirlenmesi gerek. Satış komisyon olayı ok ama maaş olarak sizlerin ne verdiğini merak ediyorum.BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2018, 12:33:28Genel olarak belli bir maaş belirleyip kardan pay almanı öneririm. Genel de bu şekilde yapılır. Eğer kar etmedi mi adamın pek bir kaybı olmayacaktır. Ama senin emeğin gidecek.
- 15-11-2018, 12:34:47Öyle düşünme ayda 10 kargo çıkartıp kaar ettiremessen 2bin tl maaşı falan rüyanda görürsünmavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden diyorum 3/1 dersen sen daha hırslı çalışır daha fazla para kazanırsın, diğer türlü onun vereceği para seni tatmin etmeyecek o ayda 50bin tl para götürürken sana 2bin verecek bi süre sonra sen işi aksatacaksın
- 15-11-2018, 12:36:07Aynen öyle emek ve zaman.subasioguz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen atıyorum adama ayda 100k +ciro yaptırdım aldığım maaş 2 3k komik mantıklı. Çok teşekkürlerBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bu iş oturunca kısımını en başta konuşmak daha mantıklı geliyor. Adam sonradan laf etmemesi adına?CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden diyorum 3/1 dersen sen daha hırslı çalışır daha fazla para kazanırsın, diğer türlü onun vereceği para seni tatmin etmeyecek o ayda 50bin tl para götürürken sana 2bin verecek bi süre sonra sen işi aksatacaksın