Genel olarak belli bir maaş belirleyip kardan pay almanı öneririm. Genel de bu şekilde yapılır. Eğer kar etmedi mi adamın pek bir kaybı olmayacaktır. Ama senin emeğin gidecek.
Aynen öyle emek ve zaman.
Öyle düşünme ayda 10 kargo çıkartıp kaar ettiremessen 2bin tl maaşı falan rüyanda görürsün

O yüzden diyorum 3/1 dersen sen daha hırslı çalışır daha fazla para kazanırsın, diğer türlü onun vereceği para seni tatmin etmeyecek o ayda 50bin tl para götürürken sana 2bin verecek bi süre sonra sen işi aksatacaksın
Aynen atıyorum adama ayda 100k +ciro yaptırdım aldığım maaş 2 3k komik mantıklı. Çok teşekkürler

2500-3000 TL arası maaş + ssk + yol + yemek ve iş oturunca cirodan prim.
Aslında bu iş oturunca kısımını en başta konuşmak daha mantıklı geliyor. Adam sonradan laf etmemesi adına?