mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir düşünce ama sabit bir maaş belirlenmesi gerek. Satış komisyon olayı ok ama maaş olarak sizlerin ne verdiğini merak ediyorum.
Öyle düşünme ayda 10 kargo çıkartıp kaar ettiremessen 2bin tl maaşı falan rüyanda görürsün O yüzden diyorum 3/1 dersen sen daha hırslı çalışır daha fazla para kazanırsın, diğer türlü onun vereceği para seni tatmin etmeyecek o ayda 50bin tl para götürürken sana 2bin verecek bi süre sonra sen işi aksatacaksın