Konu
E-ticaret sitesi olanlar Site yönetimi - Maaş hakkında (Soru)
15-11-2018, 12:33:28
#5
subasioguz
Genel olarak belli bir maaş belirleyip kardan pay almanı öneririm. Genel de bu şekilde yapılır. Eğer kar etmedi mi adamın pek bir kaybı olmayacaktır. Ama senin emeğin gidecek.