BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazandırdığın paraya göre pay alırsın, örnek 3/1'ini ben isterim kazancın de gitsin. Adam taş atıp kolu yorulmayacak.
Farklı bir düşünce ama sabit bir maaş belirlenmesi gerek. Satış komisyon olayı ok ama maaş olarak sizlerin ne verdiğini merak ediyorum.