• 12-11-2018, 05:24:26
    #19
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç dil bilmeden 2005 yilinda rusyaya gittim hiç zorlanmadim dersem yalan soylerim ama bir sure sonra alisiyorsunuz ögreniyorsunuz birazda azim lazim 2012 yilinda geri dondum temelli olarak bir daha gezme hariç gitmem bir gidin sonra doneceksiniz
    neden hocam ?
  • 12-11-2018, 09:50:43
    #20
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden hocam ?
    çünkü kimse türkiyeden ayrilmak istemiyor insalar duzende ayrimak istiyor. ve bir süre sonra sıkılıyorsunuz bu değil bu olmamaliydi ben bunu istemedim diyorsunuz
  • 12-11-2018, 10:00:58
    #21
    İsrail iyidir. Hem kültürü Türkiye'ye çok benziyor. Avrupa'da falan çok yabancılık çeklersin...
  • 12-11-2018, 10:04:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yorumları okuma gafletinde bulundum. Sanırım yaşlar hep ergen. Buradaki yorumlara bakıpta sakın olaki tercihte bulunma. Önce git birkaç ülkeyi gez, kendine en yakın hissettiğini dene, dünyanın sonu değil denersin olmaz geri dönersin. Ömürden 3-5 ay gitmiş çokmu
  • 12-11-2018, 13:00:36
    #23
    bitalk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları okuma gafletinde bulundum. Sanırım yaşlar hep ergen. Buradaki yorumlara bakıpta sakın olaki tercihte bulunma. Önce git birkaç ülkeyi gez, kendine en yakın hissettiğini dene, dünyanın sonu değil denersin olmaz geri dönersin. Ömürden 3-5 ay gitmiş çokmu
    bu kadar insanı küçümseme gafletinde bulunmak kaç point peki ?
    herkes kendi fikrini yazmış neden saygı duymayı denemiyorsun ?
    kaç ülke gördün çok merak ediyorum ?