• 09-11-2018, 14:16:49
    #1
    Bazen bıçak kemiğe dayanır , e yuh artık dersiniz ya .

    Gerçekten o kıvama geldim ben . Askerliğimi yapıp cebime biraz para koyup güzel ülkem'den gitmek istiyorum . Çünkü ülke güzel ama içi maalesef çürüyor günden güne .

    23 Yaşındayım daha . Beden eğitimi 4.Sınıf öğrencisiyim . Okulum bu sene bitiyor . Basketbol antrenörlüğüm ve beden eğitimi öğretmenliğim var .

    Dipnot olarak kız arkadaşımda türkçe öğretmeni .

    İngilizcem zayıf ancak geliştirilebilir illa ki . Ama amacım illa ki avrupa ülkesi değil . Azerbeycan'a bile gidebilirim yani .

    Benim şartlarımda birine nereyi tercih edersiniz ? 5 6 Sene bi para biriktirip yurt dışında bi türk restoranı bile açıp hayata öyle devam edebilirim .

    Türkiye'de elimdeki parayı çoğaltmak için Kırmızı Kaliforniya Solucanı işine girmeyi düşünüyorum bir süre ciddi kazançlar var diyenler var .

    Tavsiyesi olanları dinlemek isterim gerçekten .
  • 09-11-2018, 14:18:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence Türkiye'den gitmek yerine küçük bir il veya ilçeye yerleş orada hayatını devam ettir.Güzel Ülkemiz gibisini bulamazsın.Evet şartlar zor bazı şeylere kızıyoruz ama insanın olmadığı heryer güzeldir aklından çıkarma..
  • 09-11-2018, 14:22:50
    #3
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Türkiye'den gitmek yerine küçük bir il veya ilçeye yerleş orada hayatını devam ettir.Güzel Ülkemiz gibisini bulamazsın.Evet şartlar zor bazı şeylere kızıyoruz ama insanın olmadığı heryer güzeldir aklından çıkarma..
    Hocam ilçe yada il durumu değil artık . Ben öğretmen olacak bir bireyim normal şartlarda .

    Bir öğretmenin gece eğlenmesi , alkol alması , sosyal medyada aktif olmasına kadar her şey yasak bu ülkede . Konu özgürlüğün yanında enayilik artık .

    Elin arabına suriyelisine 40 Milyar € Cebinden harcayan devlet , Doğudaki kaçak elektriği bana ödeten devlet 6 ay sonra benden Geri ödemeli verdiği bursu isteyecek . 20.000 TL için peşimde koşacak .

    Bangır bangır bağırdıkları 3.Havalimanı projesi için 20 Milyar € Harcanmış . Bu kadar önemli gördükleri projenin 2 katını suriyelilere harcadık . İçim acıyor kusura bakmayın .
  • 09-11-2018, 14:29:57
    #4
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen bıçak kemiğe dayanır , e yuh artık dersiniz ya .

    Gerçekten o kıvama geldim ben . Askerliğimi yapıp cebime biraz para koyup güzel ülkem'den gitmek istiyorum . Çünkü ülke güzel ama içi maalesef çürüyor günden güne .

    23 Yaşındayım daha . Beden eğitimi 4.Sınıf öğrencisiyim . Okulum bu sene bitiyor . Basketbol antrenörlüğüm ve beden eğitimi öğretmenliğim var .

    İngilizcem zayıf ancak geliştirilebilir illa ki . Ama amacım illa ki avrupa ülkesi değil . Azerbeycan'a bile gidebilirim yani .

    Benim şartlarımda birine nereyi tercih edersiniz ? 5 6 Sene bi para biriktirip yurt dışında bi türk restoranı bile açıp hayata öyle devam edebilirim .

    Türkiye'de elimdeki parayı çoğaltmak için Kırmızı Kaliforniya Solucanı işine girmeyi düşünüyorum bir süre ciddi kazançlar var diyenler var .

    Tavsiyesi olanları dinlemek isterim gerçekten .

    Basketbol sayesinde birçok yere gidebilirsiniz. Özellikle Amerika için tüm şartları zorlayabilirsiniz diye düşünüyorum. Net bilgisi olan arkadaşlar daha çok yardımcı olacaktır elbet.

    https://www.youtube.com/channel/UCcx...JU47se3xpdrpQw

    bu arkadaş basketbol ile Amerika'ya gitmiş ve orada yaşıyor şu anda.
  • 09-11-2018, 14:35:58
    #5
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basketbol sayesinde birçok yere gidebilirsiniz. Özellikle Amerika için tüm şartları zorlayabilirsiniz diye düşünüyorum. Net bilgisi olan arkadaşlar daha çok yardımcı olacaktır elbet.

    https://www.youtube.com/channel/UCcx...JU47se3xpdrpQw

    bu arkadaş basketbol ile Amerika'ya gitmiş ve orada yaşıyor şu anda.
    Ege fitness'ı biliyorum hocam . Ancak ABD Herkese öyle hak vermiyor . Bu arkadaş ileri düzey bir basketbolcu diyebilirim benden 2 3 gömlek fazla . 1.Lig görmüş bir düzeyde

    Aynı zamanda basketbolun beşiği zaten ABD . Dışardan koç ihtiyaçları yok

    Teşekkür ederim ilginiz için
  • 09-11-2018, 14:51:11
    #6
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ege fitness'ı biliyorum hocam . Ancak ABD Herkese öyle hak vermiyor . Bu arkadaş ileri düzey bir basketbolcu diyebilirim benden 2 3 gömlek fazla . 1.Lig görmüş bir düzeyde

    Aynı zamanda basketbolun beşiği zaten ABD . Dışardan koç ihtiyaçları yok

    Teşekkür ederim ilginiz için

    Rica ederim. Hani aklıma direk basketbol diyince böyle bir durum olabilir diye düşünmüştüm.
  • 09-11-2018, 14:54:51
    #7
    Muş
  • 09-11-2018, 14:58:28
    #8
    Suriye ye git, mülteci olarak geri dön rahatça yaşa hocam
  • 09-11-2018, 15:18:39
    #9
    Solucan işini aklından çıkar bence yakınımdakiler denedi, göründüğü gibi değil ellerinde ki paradan oldular.