Bence Türkiye'den gitmek yerine küçük bir il veya ilçeye yerleş orada hayatını devam ettir.Güzel Ülkemiz gibisini bulamazsın.Evet şartlar zor bazı şeylere kızıyoruz ama insanın olmadığı heryer güzeldir aklından çıkarma..