Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence Türkiye'den gitmek yerine küçük bir il veya ilçeye yerleş orada hayatını devam ettir.Güzel Ülkemiz gibisini bulamazsın.Evet şartlar zor bazı şeylere kızıyoruz ama insanın olmadığı heryer güzeldir aklından çıkarma..