bitalk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumları okuma gafletinde bulundum. Sanırım yaşlar hep ergen. Buradaki yorumlara bakıpta sakın olaki tercihte bulunma. Önce git birkaç ülkeyi gez, kendine en yakın hissettiğini dene, dünyanın sonu değil denersin olmaz geri dönersin. Ömürden 3-5 ay gitmiş çokmu
bu kadar insanı küçümseme gafletinde bulunmak kaç point peki ?
herkes kendi fikrini yazmış neden saygı duymayı denemiyorsun ?
kaç ülke gördün çok merak ediyorum ?