Yorumları okuma gafletinde bulundum. Sanırım yaşlar hep ergen. Buradaki yorumlara bakıpta sakın olaki tercihte bulunma. Önce git birkaç ülkeyi gez, kendine en yakın hissettiğini dene, dünyanın sonu değil denersin olmaz geri dönersin. Ömürden 3-5 ay gitmiş çokmu