Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden hocam ?
çünkü kimse türkiyeden ayrilmak istemiyor insalar duzende ayrimak istiyor. ve bir süre sonra sıkılıyorsunuz bu değil bu olmamaliydi ben bunu istemedim diyorsunuz