
Türk Telekom Akk'yi Sözde Kaldırmış
22
●1.292
- 07-11-2018, 21:36:08Bir facebook grubunda gördüm bilgisi olan var mı? Akk kota oldu sonuç olarak yine aynı mantık isimleri farklı :/ Umarım tekrar değişikliğe gidilir bu durum biraz üzdü...

- 07-11-2018, 21:39:25Siz istiyorsunuz ki hiç bir sınırlama olmasın ve indirme yapalım böyle birşey şuan için türkiye alt yapısında mümkün değil şirketlere bağlı birşey değil alt yapıya bağlı birşey bügün herkesin evinde bilgisayar herkesin elinde telefon var herşey sınırsız olsa bu sefer size vaat edilen hızı alamayacaksınız çünkü alt yapı kapasitesi diye birşey var bunu geliştirmek ve hesaplayabilmek sanıldığı kadar kolay değil. Şu konuda sadece haklıyız bu kadar vergi veriyoruz bu kadar paralar veriyoruz bu devlete şu alt yapıyı artık düzene soksunlar torpille işi bilmeyenleri toplamışlar telekoma ne bir işi bilen var ne bişe eden var mühendisleri bile mühendis değil hocalarına yalakalık yapa yapa diplomayı şişirmiş dayısı devlette bürokrat olan vasıfsız mühendisler
- 07-11-2018, 21:40:23Öyle bir şeyi hiç aklımdan geçirmedim denilebilir sadece bu uygulama sonucu yine verilen değerler üzdüroadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2018, 21:41:55Hocam her ayın ilk haftası kimsenin akksi dolu olmuyor. Ben 95mbit alabiliyorum. Demekki altyapı 1 hafta dayanıyor. 3 hafta daha dayanabilir.roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2018, 21:46:06Bu dediğiniz mantıkda yanlış bir mantık herkes full indirme yapıp ay sonunu getiremeyeceğini hızının düşeceğini biliyor bu yüzden herkes ilk hafta çok indirme yapmayıp bunu aya bölüyor akkyi ay sonuna kadar idare etmeye çalışıyor bu şekilde alt yapı dayanıyor bunun üst yönetimdekiler farkında hat kapasitesininde hergün 0.80 hız alacağınıza ve internetinizin gidip gelmesi gibi sorunlarınız olacağını bırakın varsın akk olsun ama bu şekilde olmasın arttırılsın buna bende katılıyorum şu devirde bu rakamlar çok komik ama sınırsız gibi birşey olmasınıda beklemeyin şu aşamadarange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2018, 21:48:00Herkesin fatura tarihi aynı zamanda değil. Dediğiniz kadar basit olsa siz 95 alırken benim 10mbit almamam lazım. Altyapı yok Türkiye'de. En basiti verimerkezlerindeki bw sınırlamasını düşünün. 5TB trafik veriyorlar Türkiye'de misal. Ama avrupada 250mbps hat garanti ediliyor, bant genişliği sınırlaması yok.range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle