Siz istiyorsunuz ki hiç bir sınırlama olmasın ve indirme yapalım böyle birşey şuan için türkiye alt yapısında mümkün değil şirketlere bağlı birşey değil alt yapıya bağlı birşey bügün herkesin evinde bilgisayar herkesin elinde telefon var herşey sınırsız olsa bu sefer size vaat edilen hızı alamayacaksınız çünkü alt yapı kapasitesi diye birşey var bunu geliştirmek ve hesaplayabilmek sanıldığı kadar kolay değil. Şu konuda sadece haklıyız bu kadar vergi veriyoruz bu kadar paralar veriyoruz bu devlete şu alt yapıyı artık düzene soksunlar torpille işi bilmeyenleri toplamışlar telekoma ne bir işi bilen var ne bişe eden var mühendisleri bile mühendis değil hocalarına yalakalık yapa yapa diplomayı şişirmiş dayısı devlette bürokrat olan vasıfsız mühendisler