Siz istiyorsunuz ki hiç bir sınırlama olmasın ve indirme yapalım böyle birşey şuan için türkiye alt yapısında mümkün değil şirketlere bağlı birşey değil alt yapıya bağlı birşey bügün herkesin evinde bilgisayar herkesin elinde telefon var herşey sınırsız olsa bu sefer size vaat edilen hızı alamayacaksınız çünkü alt yapı kapasitesi diye birşey var bunu geliştirmek ve hesaplayabilmek sanıldığı kadar kolay değil. Şu konuda sadece haklıyız bu kadar vergi veriyoruz bu kadar paralar veriyoruz bu devlete şu alt yapıyı artık düzene soksunlar torpille işi bilmeyenleri toplamışlar telekoma ne bir işi bilen var ne bişe mühendisleri bile mühendis değil
Hocam her ayın ilk haftası kimsenin akksi dolu olmuyor. Ben 95mbit alabiliyorum. Demekki altyapı 1 hafta dayanıyor. 3 hafta daha dayanabilir.