range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her ayın ilk haftası kimsenin akksi dolu olmuyor. Ben 95mbit alabiliyorum. Demekki altyapı 1 hafta dayanıyor. 3 hafta daha dayanabilir.
Herkesin fatura tarihi aynı zamanda değil. Dediğiniz kadar basit olsa siz 95 alırken benim 10mbit almamam lazım. Altyapı yok Türkiye'de. En basiti verimerkezlerindeki bw sınırlamasını düşünün. 5TB trafik veriyorlar Türkiye'de misal. Ama avrupada 250mbps hat garanti ediliyor, bant genişliği sınırlaması yok.