range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her ayın ilk haftası kimsenin akksi dolu olmuyor. Ben 95mbit alabiliyorum. Demekki altyapı 1 hafta dayanıyor. 3 hafta daha dayanabilir.
Bu dediğiniz mantıkda yanlış bir mantık herkes full indirme yapıp ay sonunu getiremeyeceğini hızının düşeceğini biliyor bu yüzden herkes ilk hafta çok indirme yapmayıp bunu aya bölüyor akkyi ay sonuna kadar idare etmeye çalışıyor bu şekilde alt yapı dayanıyor bunun üst yönetimdekiler farkında hat kapasitesininde hergün 0.80 hız alacağınıza ve internetinizin gidip gelmesi gibi sorunlarınız olacağını bırakın varsın akk olsun ama bu şekilde olmasın arttırılsın buna bende katılıyorum şu devirde bu rakamlar çok komik ama sınırsız gibi birşey olmasınıda beklemeyin şu aşamada