• 07-11-2018, 21:51:46
    #10
    Türknete geçin Rahat edin bence 35 ile 100 arası hız veriyor AKK Taahhüt yok yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum sorunsuz. Süperonline kalite olarak iyi fakat AKK Sorun onda da tabi bide alınan hıza göre fiyatta fazla
  • 07-11-2018, 21:52:29
    #11
    osmanmmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türknete geçin Rahat edin bence 35 ile 100 arası hız veriyor AKK Taahhüt yok yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum sorunsuz. Süperonline kalite olarak iyi fakat AKK Sorun onda da tabi bide alınan hıza göre fiyatta fazla
    port yok öyle bir sıkıntı da mevcut (
  • 07-11-2018, 21:56:12
    #12
    ErtanTaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    port yok öyle bir sıkıntı da mevcut (
    şansınız yokmuş o zaman :/
  • 07-11-2018, 21:57:46
    #13
    Nasılsa kaldıracaklar arkadaşlar, TTnet candır, saldırın... Alın, 2 yıllık 2 yıllık sözleşme yapın...
    2019 da yapmazsa, 2219da yapar elbet, siz sözleşmeleri döşeyin, verin mehteri, vursunlar kırbacı.
  • 07-11-2018, 22:17:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ErtanTaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir facebook grubunda gördüm bilgisi olan var mı? Akk kota oldu sonuç olarak yine aynı mantık isimleri farklı :/ Umarım tekrar değişikliğe gidilir bu durum biraz üzdü...
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dalga geçmek artık göz göre göre yapılıyor
    ahmetnts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akk ile ilgili 2019da kalkıcagına dair haberler vardı zaten bu 1 yıl öncesinden planlandı diye biliyorum eğer akk kaldırılmazsa milyonlarca ınternet kullanıcısı ayağa kalkar sanal darbe çıkar
    Sadece Türk Telekoma ait değil.
    Superonline ve diğerleri de kaldırmıyor.
    BTK ile beraber yapıldı çalışma yani yasadışı bişey yok.

    Sadece hızınız daha az düşecek.
    5 değilde 8 mbit mesala
  • 07-11-2018, 23:00:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben daha bugün yeni bir başvuru yaptım ttnet için 50mbit/200gb akn'li olarak özellikle bu durumu sordum nasıl olacak 2 ay son diye verdikleri cevap şöyle oldu,

    Şuan da akn dolduğu zaman hızınız 16Mbit'e düşüyor dedi 2019 sonrasında ise bir akn yok ama ismi değişerek kota olacak bu dolduğu zamanda hızınız şuan ki tabloya göre 16mbit yerine 20 mbit olacak.

    Böyle olduğu sürece bence akn, kota hepsi bitmiş oluyor. Unutmayalım ki Türkiye'de internet kullanıcılarının %65'i hala 8 Mbit ile internete erişim sağlıyor.
  • 07-11-2018, 23:05:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz istiyorsunuz ki hiç bir sınırlama olmasın ve indirme yapalım böyle birşey şuan için türkiye alt yapısında mümkün değil şirketlere bağlı birşey değil alt yapıya bağlı birşey bügün herkesin evinde bilgisayar herkesin elinde telefon var herşey sınırsız olsa bu sefer size vaat edilen hızı alamayacaksınız çünkü alt yapı kapasitesi diye birşey var bunu geliştirmek ve hesaplayabilmek sanıldığı kadar kolay değil. Şu konuda sadece haklıyız bu kadar vergi veriyoruz bu kadar paralar veriyoruz bu devlete şu alt yapıyı artık düzene soksunlar torpille işi bilmeyenleri toplamışlar telekoma ne bir işi bilen var ne bişe eden var mühendisleri bile mühendis değil hocalarına yalakalık yapa yapa diplomayı şişirmiş dayısı devlette bürokrat olan vasıfsız mühendisler
    e türknet de var bu söyledikleriniz ?
  • 07-11-2018, 23:07:41
    #17
    Ne anladım bu işten ? Kalkacak dediler kalkan gene bize kalktı. ..... Yuhhh ya yazıklar olsun
  • 07-11-2018, 23:14:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz istiyorsunuz ki hiç bir sınırlama olmasın ve indirme yapalım böyle birşey şuan için türkiye alt yapısında mümkün değil şirketlere bağlı birşey değil alt yapıya bağlı birşey bügün herkesin evinde bilgisayar herkesin elinde telefon var herşey sınırsız olsa bu sefer size vaat edilen hızı alamayacaksınız çünkü alt yapı kapasitesi diye birşey var bunu geliştirmek ve hesaplayabilmek sanıldığı kadar kolay değil. Şu konuda sadece haklıyız bu kadar vergi veriyoruz bu kadar paralar veriyoruz bu devlete şu alt yapıyı artık düzene soksunlar torpille işi bilmeyenleri toplamışlar telekoma ne bir işi bilen var ne bişe eden var mühendisleri bile mühendis değil hocalarına yalakalık yapa yapa diplomayı şişirmiş dayısı devlette bürokrat olan vasıfsız mühendisler
    Turknet ? Turknet dahi saglayabiliyorsa turktelekom gibi köklü bir telekom firmasının kapasitesi yetmez mi diyorsunuz ?