Ben daha bugün yeni bir başvuru yaptım ttnet için 50mbit/200gb akn'li olarak özellikle bu durumu sordum nasıl olacak 2 ay son diye verdikleri cevap şöyle oldu,
Şuan da akn dolduğu zaman hızınız 16Mbit'e düşüyor dedi 2019 sonrasında ise bir akn yok ama ismi değişerek kota olacak bu dolduğu zamanda hızınız şuan ki tabloya göre 16mbit yerine 20 mbit olacak.
Böyle olduğu sürece bence akn, kota hepsi bitmiş oluyor. Unutmayalım ki Türkiye'de internet kullanıcılarının %65'i hala 8 Mbit ile internete erişim sağlıyor.