avukat olan bir arkadaşımız varsa yardımcı olabilir mi ?
10
●548
- 01-11-2018, 16:54:15Bildiğim kadarıyla yıllık izin kullandırma zorunluluğu geldi (kamuda yürürlüğe girdi)
Yıllık izin kullandırtmıyorlarsa iki kat maaş ödemek zorundalar. Çünkü izinde olsa dahi maaş alıyorsun, iki kat isteyebilir. Ama illa çıkacağım yıllık izne derse işten atamazlar fakat çaktırmadan mobing uygularlar. - 01-11-2018, 16:58:29calistigi sure boyunca yillık iznin karşılığı para olmaz. Ancak hakedilen yıl içerisinde işveren in Uygun gördüğü bir tarihte kullandırılır.
- 01-11-2018, 17:56:19adamlar geçen seneden kalma yıllık izini kullandırmama hakları var mı ?Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2018, 17:58:16Servan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakedişin ait olduğu yıl içerisinde kullandırmak zorundalar. Aksi takdirde haklı fesih sebebidir. - 01-11-2018, 20:54:42haklı fesihden kastınız tazminatı alıp işten ayrılmak mı oluyor?Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle