• 01-11-2018, 16:41:35
    #1
    kardeşimin yıllık iznini ve şua iznini eleman yok diye kullandırtmıyorlar bu konu hakkında ne yapılabilir ?
  • 01-11-2018, 16:42:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Jurisconsult;
  • 01-11-2018, 16:51:04
    #3
    @Servan; eğer kullandırtmıyorlar ise, izin parasını alabilir
  • 01-11-2018, 16:54:15
    #4
    Bildiğim kadarıyla yıllık izin kullandırma zorunluluğu geldi (kamuda yürürlüğe girdi)

    Yıllık izin kullandırtmıyorlarsa iki kat maaş ödemek zorundalar. Çünkü izinde olsa dahi maaş alıyorsun, iki kat isteyebilir. Ama illa çıkacağım yıllık izne derse işten atamazlar fakat çaktırmadan mobing uygularlar.
  • 01-11-2018, 16:58:29
    #5
    calistigi sure boyunca yillık iznin karşılığı para olmaz. Ancak hakedilen yıl içerisinde işveren in Uygun gördüğü bir tarihte kullandırılır.
  • 01-11-2018, 17:56:19
    #6
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    calistigi sure boyunca yillık iznin karşılığı para olmaz. Ancak hakedilen yıl içerisinde işveren in Uygun gördüğü bir tarihte kullandırılır.
    adamlar geçen seneden kalma yıllık izini kullandırmama hakları var mı ?
  • 01-11-2018, 17:58:16
    #7
    Servan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar geçen seneden kalma yıllık izini kullandırmama hakları var mı ?

    Hakedişin ait olduğu yıl içerisinde kullandırmak zorundalar. Aksi takdirde haklı fesih sebebidir.
  • 01-11-2018, 20:54:42
    #8
    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakedişin ait olduğu yıl içerisinde kullandırmak zorundalar. Aksi takdirde haklı fesih sebebidir.
    haklı fesihden kastınız tazminatı alıp işten ayrılmak mı oluyor?
  • 01-11-2018, 21:16:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    valla millet iş bulamıyor çok zorlamamak lazım