Bildiğim kadarıyla yıllık izin kullandırma zorunluluğu geldi (kamuda yürürlüğe girdi)
Yıllık izin kullandırtmıyorlarsa iki kat maaş ödemek zorundalar. Çünkü izinde olsa dahi maaş alıyorsun, iki kat isteyebilir. Ama illa çıkacağım yıllık izne derse işten atamazlar fakat çaktırmadan mobing uygularlar.