Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
calistigi sure boyunca yillık iznin karşılığı para olmaz. Ancak hakedilen yıl içerisinde işveren in Uygun gördüğü bir tarihte kullandırılır.
adamlar geçen seneden kalma yıllık izini kullandırmama hakları var mı ?