Servan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar geçen seneden kalma yıllık izini kullandırmama hakları var mı ?

Hakedişin ait olduğu yıl içerisinde kullandırmak zorundalar. Aksi takdirde haklı fesih sebebidir.