• 13-10-2018, 14:40:33
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Bugün bir arkadaş ikinci el kitap gönderdi gelmiş ama kargo ücreti olarak 26 TL ödedim..Kargo ücretleri bu kadar pahalandı mı gerçekten merek ettim ? Sadece bir kitap kargosu için çok değil mi hafta içi 10 kavanoz şeftali kompostosuna kargo dahil 40 TL verdim.3 kg halva geldi 8 tl kargo verdim.Bu sadece garip geldi.Gönderen arkadaşa teşekkürler
  • 13-10-2018, 14:42:27
    #2
    Kitap parasinida mi aldi ne yapti . Gercekten cok pahalli. Arkadasim bir koli kitap gondermisti o fiyati odemisti
  • 13-10-2018, 14:42:40
    #3
    Gönderen arkadaşın kargo firmasıyla anlaşması yoktur. Anlaşma olmayınca uçuk rakamlar istiyor kargo şirketleri.
  • 13-10-2018, 14:42:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçende Ben 2 Saat Göndermeye 17 TL Ödedim Saat Parasından Yüksekti. Eline Alsan Saatin Agırlıgını Hisetmesin
  • 13-10-2018, 14:44:22
    #5
    SEO & PR 5421044962
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitap parasinida mi aldi ne yapti . Gercekten cok pahalli. Arkadasim bir koli kitap gondermisti o fiyati odemisti
    Hocam bilmiyorum anlaşması falan yoktur falan diye sanırımda ben arkadaşa 10 kitap gönderdim 6 ay once 12 istemişti.
  • 13-10-2018, 14:44:23
    #6
    Staj dosyamdaki mühür eksikliği yüzünden Düzce'den İstanbula 30 sayfalık evrak için 24 TL gidiş, 24 TL geliş olmak üzere toplam 48 TL ödedim.
  • 13-10-2018, 14:44:54
    #7
    Kurumsal PLUS
    Valla hocam ben de antepten 1 kilo pul biber getirttim. kargo parası 25.40 TL aldılar pul biberden pahalı
  • 13-10-2018, 14:45:19
    #8
    kitap aldım bende 2. el 17 kg tutmuş aras kargo 84 tl istedi ptt ile 22 liraya gönderdi.
    sonuçta ptt de para kazanıyor bu işten zararına yapmıyor.
    bizi özel firmalar nasıl sömürüyor anlayın.
    insan taşımaktan daha pahalı olamaz bir kargo, koy üstü üste bir tıra gelsin
    bir de işlerin adam gibi yapsalar hak etseler istedikleri parayı. orası da ayrı bir konu
  • 13-10-2018, 14:45:36
    #9
    SEO & PR 5421044962
    Rammstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderen arkadaşın kargo firmasıyla anlaşması yoktur. Anlaşma olmayınca uçuk rakamlar istiyor kargo şirketleri.
    Büyük bir ihtimal öyledir.