Bugün bir arkadaş ikinci el kitap gönderdi gelmiş ama kargo ücreti olarak 26 TL ödedim..Kargo ücretleri bu kadar pahalandı mı gerçekten merek ettim ? Sadece bir kitap kargosu için çok değil mi hafta içi 10 kavanoz şeftali kompostosuna kargo dahil 40 TL verdim.3 kg halva geldi 8 tl kargo verdim.Bu sadece garip geldi.Gönderen arkadaşa teşekkürler