Rammstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderen arkadaşın kargo firmasıyla anlaşması yoktur. Anlaşma olmayınca uçuk rakamlar istiyor kargo şirketleri.
Büyük bir ihtimal öyledir.