Valla hocam ben de antepten 1 kilo pul biber getirttim. kargo parası 25.40 TL aldılar

pul biberden pahalı
Kitabı ikinci alsam daha çok kar ediyordum
Annemde pat diye suratıma söyleyince kalbim tekledi 26 TL kargo ücreti verdim dedi anne dedim kargo şirketinimi satın aldın

Diğer firmalarda var mı bilmem ptt ile gönderdiğinizde kitap gönderdiğinizi gösterdiğinizde yüzde 50 indirimli gönderiliyor
Ptt veriyorum ama arkadaşın vakti yoktu sanırım.