wmyazilimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçende Ben 2 Saat Göndermeye 17 TL Ödedim Saat Parasından Yüksekti. Eline Alsan Saatin Agırlıgını Hisetmesin
Bende kitabı yeni alsam kargo dahil daha ucuz yapıyordu.



CytSaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Staj dosyamdaki mühür eksikliği yüzünden Düzce'den İstanbula 30 sayfalık evrak için 24 TL gidiş, 24 TL geliş olmak üzere toplam 48 TL ödedim.
Fiyatlar çok uçuk olmuş



utku79tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kitap aldım bende 2. el 17 kg tutmuş aras kargo 84 tl istedi ptt ile 22 liraya gönderdi.
sonuçta ptt de para kazanıyor bu işten zararına yapmıyor.
bizi özel firmalar nasıl sömürüyor anlayın.
insan taşımaktan daha pahalı olamaz bir kargo, koy üstü üste bir tıra gelsin
bir de işlerin adam gibi yapsalar hak etseler istedikleri parayı. orası da ayrı bir konu
Hocam 17 kg 84 yine iyi hocam 1 kitap 26 diye baktığımızda
aradaki şarklar çok uçuk olmuş.İkiside aynı sonuçta