Anlaşmalı 5.5 tl ye giden kargo, aynı ürün anlaşmasız 21 tl ye gitti.

Böyle durumlarda GG den alım satım yapıyor gibi yapıp kargo anlaşma kodunu almak daha mantıklı. bu kargonuz muhtemelen anlaşmalı 5-6 tl ye gelmiş olurdu.