kitap aldım bende 2. el 17 kg tutmuş aras kargo 84 tl istedi ptt ile 22 liraya gönderdi.
sonuçta ptt de para kazanıyor bu işten zararına yapmıyor.
bizi özel firmalar nasıl sömürüyor anlayın.
insan taşımaktan daha pahalı olamaz bir kargo, koy üstü üste bir tıra gelsin
bir de işlerin adam gibi yapsalar hak etseler istedikleri parayı. orası da ayrı bir konu