Yani örnegin starter lisansı 57 TL den satıyoruz,adam arıyor diyor niye 96 değil
Yani şu anlamak zor heralde ben zaten kâr etmedigim bir şeyi ne diye satayım ? ben zaten kâr ediyorum ancak paraya fazla önem vermeyip düşük tutup whmcs lisansları pahalı ön yargısını kırmak istiyoruz ancak fiyatlarınız ucuz diye baskı alıyoruz.
Önerileriniz nedir ?