• 11-10-2018, 09:03:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumda gören arkadaşlar vardır, whmcs kategorisinde lisans satışı yapıyoruz ancak,adamlar arayıp agzına geleni sayıp kapatıyor.Yok şu yok bu diye.
    Yani örnegin starter lisansı 57 TL den satıyoruz,adam arıyor diyor niye 96 değil Yani şu anlamak zor heralde ben zaten kâr etmedigim bir şeyi ne diye satayım ? ben zaten kâr ediyorum ancak paraya fazla önem vermeyip düşük tutup whmcs lisansları pahalı ön yargısını kırmak istiyoruz ancak fiyatlarınız ucuz diye baskı alıyoruz. Önerileriniz nedir ?
  • 11-10-2018, 09:06:04
    #2
    bu atasözünü ortadan kaldırmakla başlayabilirsiniz: Ucuzdur vardır illeti, pahalıdır vardır hikmeti.*
  • 11-10-2018, 09:07:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu atasözünü ortadan kaldırmakla başlayabilirsiniz: Ucuzdur vardır illeti, pahalıdır vardır hikmeti.
    Uzaktan yakından alakası yok, 3-4 aydır kullanan firmalar var forumda hangisi tek sefer kesinti yaşamış ?

    bunun yanında şöyle bir örnek vereyim, 57 yerine 87 ye satınca kalitesi mi artıyor ? Yani 87 olması benim işime gelir.
  • 11-10-2018, 09:16:32
    #4
    Hocam fazla ücret ödeme değilde düşük fiyat için bir ön yargı mevcut. (Sözüm size yada forumdaki başka bir şahısa değildir.) Vur-kaç dediğimiz olayı yapanlar genelde düşük fiyatlar ile çalışıp ne kadar alıcı bağlayabilirse bağlar sonra ortadan kaybolur. Bu sebepten ucuz bir hizmete,mala yöneldiğimizde böyle bir düşünce oluşuyor insanın aklında. Belki 87 liraya veren kişi aynı şeyi yapıyordur. Bu konuda size hak veriyorum. Fiyatı arttığı zaman kalitesi artmaz. Çok basit bir örneğini vereyim. Ara sokakta X marka telefon aksesuarı satan bir kişi 10TL fiyat veriyorken, işlek bir caddede aynı malı satan kişi 20TL fiyat veriyor. Türkiye'de malesef bu mevut. İki satıcınında kendine göre haklı nedenleri illaki vardır. Sonuçta ummadık taş baş yarar. 57de olsa 87de olsa bir ticarete giriştiğimizde her yönüyle düşünülmesi gerekiyor.
  • 11-10-2018, 09:21:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fazla ücret ödeme değilde düşük fiyat için bir ön yargı mevcut. (Sözüm size yada forumdaki başka bir şahısa değildir.) Vur-kaç dediğimiz olayı yapanlar genelde düşük fiyatlar ile çalışıp ne kadar alıcı bağlayabilirse bağlar sonra ortadan kaybolur. Bu sebepten ucuz bir hizmete,mala yöneldiğimizde böyle bir düşünce oluşuyor insanın aklında. Belki 87 liraya veren kişi aynı şeyi yapıyordur. Bu konuda size hak veriyorum. Fiyatı arttığı zaman kalitesi artmaz. Çok basit bir örneğini vereyim. Ara sokakta X marka telefon aksesuarı satan bir kişi 10TL fiyat veriyorken, işlek bir caddede aynı malı satan kişi 20TL fiyat veriyor. Türkiye'de malesef bu mevut. İki satıcınında kendine göre haklı nedenleri illaki vardır. Sonuçta ummadık taş baş yarar. 57de olsa 87de olsa bir ticarete giriştiğimizde her yönüyle düşünülmesi gerekiyor.
    Haklısınız hocam.Uyum saglarız bizde no problem.
  • 11-10-2018, 09:23:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Malesef uygun fiyatlı hizmetler için böyle ön yargılar oluşuyor, geçen ay kiralık sunucuları bayağı aşağıda tuttuk sadece r10 üyelerine özel ve aşırı tepkiler aldık genelde sektördeki diğer firmalardan. Sizin satış fiyatınıza biz elektriği mâl ediyoruz, elektrik kaçakmı vs. gibi mesajlar geldi
  • 11-10-2018, 09:26:36
    #7
    Forumda ki ticaret güveni doğal olarak forum yaşı, ticaret puanı, referans "kişileri" etkenleriyle artıyor. Kaç kişinin referans olduğu çok etki etmiyor. Daha önemli olan kimin referans olduğu. Bu forumda çok eski ve çok ticareti bulunan birisi ticari ahlaksızlık sebebiyle banlandı. Yani bunun üçü beşi yoktur. Ticaret puanı her şey değildir benim gözümde. İnsanlar karşısındaki kişilerin güvenini kazanıp daha sonra her şekilde ahlaksızlığı yapabiliyor. Bu yaşamın doğasında var sanırım. Şeytan dürtüsü olabilir
  • 11-10-2018, 09:27:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HostKupu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef uygun fiyatlı hizmetler için böyle ön yargılar oluşuyor, geçen ay kiralık sunucuları bayağı aşağıda tuttuk sadece r10 üyelerine özel ve aşırı tepkiler aldık genelde sektördeki diğer firmalardan. Sizin satış fiyatınıza biz elektriği mâl ediyoruz, elektrik kaçakmı vs. gibi mesajlar geldi
    Vallahi kendileri bilir yani kâr oranının artması benimde işime gelir.Öğrenci olduğum halde,tolerans gösteriyorken anlamamaları üzücü.Alt yapıyı tamamlayıp fiyatları arttıracagım.



    Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ki ticaret güveni doğal olarak forum yaşı, ticaret puanı, referans "kişileri" etkenleriyle artıyor. Kaç kişinin referans olduğu çok etki etmiyor. Daha önemli olan kimin referans olduğu. Bu forumda çok eski ve çok ticareti bulunan birisi ticari ahlaksızlık sebebiyle banlandı. Yani bunun üçü beşi yoktur. Ticaret puanı her şey değildir benim gözümde. İnsanlar karşısındaki kişilerin güvenini kazanıp daha sonra her şekilde ahlaksızlığı yapabiliyor. Bu yaşamın doğasında var sanırım. Şeytan dürtüsü olabilir
    Hocam bunun olmadıgı tek bir konum varsa buyrun birlikte gidelim.Yani 2 insan birbirini çok seviyorken uzun bir süre sonra aldatadabiliyor tamamen karaktere bağlı.
  • 11-10-2018, 09:30:05
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Orta halde tutmayı dene. Ne ucuz ne pahalı.