Forumda gören arkadaşlar vardır, whmcs kategorisinde lisans satışı yapıyoruz ancak,adamlar arayıp agzına geleni sayıp kapatıyor.Yok şu yok bu diye.
Yani örnegin starter lisansı 57 TL den satıyoruz,adam arıyor diyor niye 96 değil Yani şu anlamak zor heralde ben zaten kâr etmedigim bir şeyi ne diye satayım ? ben zaten kâr ediyorum ancak paraya fazla önem vermeyip düşük tutup whmcs lisansları pahalı ön yargısını kırmak istiyoruz ancak fiyatlarınız ucuz diye baskı alıyoruz. Önerileriniz nedir ?