Malesef uygun fiyatlı hizmetler için böyle ön yargılar oluşuyor, geçen ay kiralık sunucuları bayağı aşağıda tuttuk sadece r10 üyelerine özel ve aşırı tepkiler aldık genelde sektördeki diğer firmalardan. Sizin satış fiyatınıza biz elektriği mâl ediyoruz, elektrik kaçakmı vs. gibi mesajlar geldi