Hocam fazla ücret ödeme değilde düşük fiyat için bir ön yargı mevcut. (Sözüm size yada forumdaki başka bir şahısa değildir.) Vur-kaç dediğimiz olayı yapanlar genelde düşük fiyatlar ile çalışıp ne kadar alıcı bağlayabilirse bağlar sonra ortadan kaybolur. Bu sebepten ucuz bir hizmete,mala yöneldiğimizde böyle bir düşünce oluşuyor insanın aklında. Belki 87 liraya veren kişi aynı şeyi yapıyordur. Bu konuda size hak veriyorum. Fiyatı arttığı zaman kalitesi artmaz. Çok basit bir örneğini vereyim. Ara sokakta X marka telefon aksesuarı satan bir kişi 10TL fiyat veriyorken, işlek bir caddede aynı malı satan kişi 20TL fiyat veriyor. Türkiye'de malesef bu mevut. İki satıcınında kendine göre haklı nedenleri illaki vardır. Sonuçta ummadık taş baş yarar. 57de olsa 87de olsa bir ticarete giriştiğimizde her yönüyle düşünülmesi gerekiyor.
Haklısınız hocam.Uyum saglarız bizde no problem.