• 11-10-2018, 09:31:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    localseoturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta halde tutmayı dene. Ne ucuz ne pahalı.
    Öyle yapıcaz bugun
  • 11-10-2018, 09:33:05
    #11
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun olmadıgı tek bir konum varsa buyrun birlikte gidelim.Yani 2 insan birbirini çok seviyorken uzun bir süre sonra aldatadabiliyor tamamen karaktere bağlı.
    Aynen öyle. İnsan oğlunun olduğu her yerde bu problem olmaya devam edecek. Forumda başka kullananlar olduğunu söylediniz. Kendileriyle anlaşıp konulara referans olarak ekleyin. Benim bu yazdıklarımı okuyup banada "ticaret puanı yok yazdığı şeylere bak" diyenler olacaktır. Forumda ticaret puanının üzerine fazla düşen kullanıcılar var. Hiç bir şey insanlığımızın önüne geçmemeli
  • 11-10-2018, 09:34:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yokubo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle. İnsan oğlunun olduğu her yerde bu problem olmaya devam edecek. Forumda başka kullananlar olduğunu söylediniz. Kendileriyle anlaşıp konulara referans olarak ekleyin. Benim bu yazdıklarımı okuyup banada "ticaret puanı yok yazdığı şeylere bak" diyenler olacaktır. Forumda ticaret puanının üzerine fazla düşen kullanıcılar var. Hiç bir şey insanlığımızın önüne geçmemeli
    Konumuzda referanslar kısmında referanslarımızın bir kaçı bulunuyor zaten.
  • 11-10-2018, 09:50:52
    #13
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi kendileri bilir yani kâr oranının artması benimde işime gelir.Öğrenci olduğum halde,tolerans gösteriyorken anlamamaları üzücü.Alt yapıyı tamamlayıp fiyatları arttıracagım.
    Hocam bunun olmadıgı tek bir konum varsa buyrun birlikte gidelim.Yani 2 insan birbirini çok seviyorken uzun bir süre sonra aldatadabiliyor tamamen karaktere bağlı.
    Üyelik tarihin 11 gün.
    Elbette insanlar senden şüphelenecekler.
    Piyasanın yarı fiyatına lisans satıyorsan insanlar senden almazlar.
    Sen paraya tamah etmiyorum diyorsun ama aslında kendin söylemişsin sen öğrencisin.
    Temel ihtiyaçlarıı ailen karşıladığı için, buradan gelen para sana ek gelir olduğu için ne kadar kar ettiğine önem vermiyorsun.
    Çünkü lisans alış maliyeti dışında bir maliyetin yok.
    Senin gibi maliyet hesabı bilmeyen öğrenciler temel ihtiyaçlarını aileleri karşıladığı için iş güü piyasasına ölü derecesinde fiyatla hizmet veriyor ve evine ekmek götürmeye çalışanların işlerini bozuyor.
    Bir gün mezun olup, kendi ailene bakmak zorunda kaldığında başka öğrenciler de senin işini çalacaklar.

    Sana abi tavsiyesi.
    İndirim yaparken bunu belirli sınırlar içinde yapmalısın.
    Bunun 2 nedeni vardır.

    1) Piyasanın yarı fiyatına satılan bir ürün ya da hizmet büyük şüphe yaratır. Sen insanlarda güven yaratmış bir marka ya da kurum değilsen, fiyatı yarıya düşürmen sahte ya da katakulli ile mal ya da hizmet sattığın anlamına gelir. Genele aykırı olmak anormal olmaktır. Anormal olmak da tercih sebebi değildir ticarette. Piyasada güven veren bir kurum olsan da fiyatlarını yarıya düşürmek sana olan güveni sarsar, bu hareket daha önce milleti kazıkladığın anlamına gelir.

    2) Bir malı yarı fiyatına satarsan o malın alıcı gözündeki çıpasını düşürürsün, bu nedenle senin de diğer satıcıların da malı normal fiyatından satması zorlaşır. Alıcılar daha önce buldukları fiyatı tekrar bulana kadar satın almayı ertelemeye başlar. Bir indiri yaparken alıcının gözündeki değerini sarsmadan bir avantaj yaratmaya çalışman lazım.

    3) 100 liralık bir malı 50 liraya satarken 50 lira kardan feda edersin ve alıcı gözünde şüphe yaratırsın. Bunun yerine aynı malı 85 liraya satıp, yanında piyasada 20 liraya satılan ama senin 10 liraya mal ettiğin başka bir mal ya da hizmeti hediye edersin.
    Bu durumda
    a) Malı yarı fiyatına değil, %15 indirimle sattığın için şüphe yaratmazsın
    b) 10 liraya aldığın bir mal ile alıcı gözünde 20 liralık fazladan bir hediye değeri yarattığın için tercih edilir daha çok mal satar hale gelirsin. Alıcı 85 lira verip 120 liralık değer aldığına inanacağı için fazladan katma değer yaratmış olacaksın.
    c) 50 lira indirim yapmak yerine 25 lira indirim yapış olursun. Böylece 25 lira fazladan kar ederken, şüphe yaratmayacağın ve hediye ile daha çok tercih edileceğin için satış adedi olarak da adet başı kar olarak da daha çok kazanacaksın.
  • 11-10-2018, 10:07:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yarı fiyatına otobüs bileti, 20 tlye domain satanlar var. Çalıntı kart ticareti...
  • 11-10-2018, 10:51:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik tarihin 11 gün.
    Elbette insanlar senden şüphelenecekler.
    Piyasanın yarı fiyatına lisans satıyorsan insanlar senden almazlar.
    Sen paraya tamah etmiyorum diyorsun ama aslında kendin söylemişsin sen öğrencisin.
    Temel ihtiyaçlarıı ailen karşıladığı için, buradan gelen para sana ek gelir olduğu için ne kadar kar ettiğine önem vermiyorsun.
    Çünkü lisans alış maliyeti dışında bir maliyetin yok.
    Senin gibi maliyet hesabı bilmeyen öğrenciler temel ihtiyaçlarını aileleri karşıladığı için iş güü piyasasına ölü derecesinde fiyatla hizmet veriyor ve evine ekmek götürmeye çalışanların işlerini bozuyor.
    Bir gün mezun olup, kendi ailene bakmak zorunda kaldığında başka öğrenciler de senin işini çalacaklar.

    Sana abi tavsiyesi.
    İndirim yaparken bunu belirli sınırlar içinde yapmalısın.
    Bunun 2 nedeni vardır.

    1) Piyasanın yarı fiyatına satılan bir ürün ya da hizmet büyük şüphe yaratır. Sen insanlarda güven yaratmış bir marka ya da kurum değilsen, fiyatı yarıya düşürmen sahte ya da katakulli ile mal ya da hizmet sattığın anlamına gelir. Genele aykırı olmak anormal olmaktır. Anormal olmak da tercih sebebi değildir ticarette. Piyasada güven veren bir kurum olsan da fiyatlarını yarıya düşürmek sana olan güveni sarsar, bu hareket daha önce milleti kazıkladığın anlamına gelir.

    2) Bir malı yarı fiyatına satarsan o malın alıcı gözündeki çıpasını düşürürsün, bu nedenle senin de diğer satıcıların da malı normal fiyatından satması zorlaşır. Alıcılar daha önce buldukları fiyatı tekrar bulana kadar satın almayı ertelemeye başlar. Bir indiri yaparken alıcının gözündeki değerini sarsmadan bir avantaj yaratmaya çalışman lazım.

    3) 100 liralık bir malı 50 liraya satarken 50 lira kardan feda edersin ve alıcı gözünde şüphe yaratırsın. Bunun yerine aynı malı 85 liraya satıp, yanında piyasada 20 liraya satılan ama senin 10 liraya mal ettiğin başka bir mal ya da hizmeti hediye edersin.
    Bu durumda
    a) Malı yarı fiyatına değil, %15 indirimle sattığın için şüphe yaratmazsın
    b) 10 liraya aldığın bir mal ile alıcı gözünde 20 liralık fazladan bir hediye değeri yarattığın için tercih edilir daha çok mal satar hale gelirsin. Alıcı 85 lira verip 120 liralık değer aldığına inanacağı için fazladan katma değer yaratmış olacaksın.
    c) 50 lira indirim yapmak yerine 25 lira indirim yapış olursun. Böylece 25 lira fazladan kar ederken, şüphe yaratmayacağın ve hediye ile daha çok tercih edileceğin için satış adedi olarak da adet başı kar olarak da daha çok kazanacaksın.
    Haklı buldugum kısımlar dışında haksız bulduğum kısımlarda var teşşekür ederim vakit ayırıp yazdığınız için.



    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarı fiyatına otobüs bileti, 20 tlye domain satanlar var. Çalıntı kart ticareti...
    Ne demeye getiriyorsun kardeşim ?

    http://prntscr.com/l4qp7t
  • 11-10-2018, 14:09:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklı buldugum kısımlar dışında haksız bulduğum kısımlarda var teşşekür ederim vakit ayırıp yazdığınız için.
    Ne demeye getiriyorsun kardeşim ?
    Forumda "çalıntı kart ticareti" başkaları tarafından dile getirilen bir mesele, yani yaygın. İnsanlar normalden ucuz ürün görünc buna benzer durumlardan şüphelenmiş olabilir. Onu demeye getiriyorum.

    http://prntscr.com/l4qp7t
    Güzel örnek bulmuşsunuz ama zahmet edip olayla ilgili araştırma yapmamışsınız. Ben kart meselesini, insanların neden rahatsız olduğuna dair örnek olarak ekledim. İtham etme niyetim yoktu.
    Sizin alıntı yaptığınız şey ise üçüncü tarafın bir ifadesi. Ben de kendilerini başka şeylerle itham ettim. Kimn ne derece haklı olduğu ise alışverişle ilgili yapılan diğer yorumlardan çıkarılmalı.
  • 11-10-2018, 14:18:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    öyle diyenlere 96dan sat hocam
  • 11-10-2018, 14:18:58
    #18
    Üyeliği durduruldu
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel örnek bulmuşsunuz ama zahmet edip olayla ilgili araştırma yapmamışsınız. Ben kart meselesini, insanların neden rahatsız olduğuna dair örnek olarak ekledim. İtham etme niyetim yoktu.
    Sizin alıntı yaptığınız şey ise üçüncü tarafın bir ifadesi. Ben de kendilerini başka şeylerle itham ettim. Kimn ne derece haklı olduğu ise alışverişle ilgili yapılan diğer yorumlardan çıkarılmalı.
    Çalıntı kart ticareti... yazmışsınız hocam nasıl karşılamamı beklersiniz bunu ?