Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklı buldugum kısımlar dışında haksız bulduğum kısımlarda var teşşekür ederim vakit ayırıp yazdığınız için.
Ne demeye getiriyorsun kardeşim ?
Forumda "çalıntı kart ticareti" başkaları tarafından dile getirilen bir mesele, yani yaygın. İnsanlar normalden ucuz ürün görünc buna benzer durumlardan şüphelenmiş olabilir. Onu demeye getiriyorum.

http://prntscr.com/l4qp7t
Güzel örnek bulmuşsunuz ama zahmet edip olayla ilgili araştırma yapmamışsınız. Ben kart meselesini, insanların neden rahatsız olduğuna dair örnek olarak ekledim. İtham etme niyetim yoktu.
Sizin alıntı yaptığınız şey ise üçüncü tarafın bir ifadesi. Ben de kendilerini başka şeylerle itham ettim. Kimn ne derece haklı olduğu ise alışverişle ilgili yapılan diğer yorumlardan çıkarılmalı.