• 09-10-2018, 22:59:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    instacilady adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beslenme düzenini iyi yaptığına emin misin ? spordan 30 dk önce tıka basa dolup gidiyorsan çok ağır sonuçları olur bu şekilde
    Bugun gitmeden 3 bardak organik kendim sıktığım nar suyu içip gittim şimdiye kadar ilk drfa böyle düştüm hocam 3 aydır spor yapıyorum bugun hoca eşliğinde çalıştım 30 dakıka da düştüm eşim gelip aldı o kadar kötü oldum yemek öğle aşırı yiyen değilim burda zaten öğle bizim türk yemekleride yok kahve çok tüketiyorum.
  • 09-10-2018, 22:59:50
    #11
    Belirttiğiniz belirtiler bende 3,5 km kross koşusunda depar atıp 1. giderken bayılarak olmuştu
    dil ve boyun uyuşması.

    Sonuç ne mi oldu ? Kalp kasımda zorlamaya bağlı olarak kalınlaşma olup
    mitral kalp yetmezliği başlamıştı doktor sporu yasaklamıştı. Düzeldi sonradan spor yapmayınca ama depar atınca veya sürekli koşunca tansiyonum yükseliyor hemen.
    Kardiyolojiye gidip kalp çeperlerinize felan baktırmanızda fayda var.
  • 09-10-2018, 23:00:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lütfen yorumlara göre hareket etme. Çok detaylı tahlil yaptırman lazım. Hem de acilen
    Bu yazdıkların hiç hoş şeyler gibi durmuyor çünkü
    Ne gibi tahlil hocam 10 gün önce kan idrar dışkı tahlilş verdim böbreklere karaciğere kalbe psikoloğa kadsr gittim birşeyin yok diyip cıkıyorum
  • 09-10-2018, 23:01:46
    #13
    @ukraynacom; 3 bardak organik nar suyu ile spor yapılmaz kesinlikle olmaz, karbonhidrat en az 1.5 saat önce mutlaka alınmalı, protein alma şansın varsa aynı şekilde ve 30 dk kala ufak bir kafein seni çok dinç tutar dene farkı anlarsın.
  • 09-10-2018, 23:02:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirttiğiniz belirtiler bende 3,5 km kross koşusunda depar atıp 1. giderken bayılarak olmuştu
    dil ve boyun uyuşması.

    Sonuç ne mi oldu ? Kalp kasımda zorlamaya bağlı olarak kalınlaşma olup
    mitral kalp yetmezliği başlamıştı doktor sporu yasaklamıştı. Düzeldi sonradan spor yapmayınca ama depar atınca veya sürekli koşunca tansiyonum yükseliyor hemen.
    Kardiyolojiye gidip kalp çeperlerinize felan baktırmanızda fayda var.
    Ailemde yüksek tansiyon var bende de var zaten sürekli 14 8 15 8 13 8 yarın tekrar gidiceğim kalp doktoruna ve kardiyolojye
  • 09-10-2018, 23:09:47
    #15
    Selamlar,

    Bunun çokça nedeni olabilir. Ama en temel nedeni vücudunun bu tür aktivitelere gösterdiği tepkidir. Bu tür sporlara başlamadan önce bir dizi kontrollerden geçmek en sağlıklısı. (ekg en önemlisi.) Kalp ritm bozukluğu, insulin direncinin düzensizliği ve nabz seviyelerinin orantısızlığı olabilir. Bu tür kontrolleri yaptırıp hala bir şey çıkmadıysa spordan önce kafein almaman lazım. kola, kahve.. içmemelisin. Ancak dediğim gibi bunun cevabını buradan değil hastaneden öğrenmen çok daha sağlıklı olur.
  • 09-10-2018, 23:19:59
    #16
    ukraynacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi tahlil hocam 10 gün önce kan idrar dışkı tahlilş verdim böbreklere karaciğere kalbe psikoloğa kadsr gittim birşeyin yok diyip cıkıyorum
    Tahliller farklı olabiliyor. Doktorun görmek istediği şeylere göre yapılıyor. Bir akrabam vardı. Yıllarca kaşındı. Vücudu kabarıyor ve kaşınıyordu. Ne doktorlar, ne profesörler gördü, tedaviler vs yıllarca oradan oraya taşındı. Geçmedi. En son Amerika'da tedavi oldu. Karaciğer endeksli bir mikrop bulundu kanında. Tedavi gördü ve tamamen geçti.
    Yani doktorların her tahlile bakışı farklı olabiliyor.
    Farklı doktora gidin
  • 09-10-2018, 23:27:51
    #17
    Sinir sıkışması ya da damar daralması olabilir. MR çeksinler.
    Nöroloji doktoruna görünün derim. Hatta hala devam ediyorsa acile gidip durumu anlat BT ve EKG'de bir şey göremezlerse MR isterler hemen zaten.
  • 10-10-2018, 00:14:52
    #18
    Eğitim ve araştırma hastanesine gitmeni öneririm, imkanın varsa iyi bir özel hastane de olur.İnternetten de hastalığını arama boş yere moralin bozulur (hangi hastalığı ararsan ara 3 aylık ömrün kalıyor)