Eğitim ve araştırma hastanesine gitmeni öneririm, imkanın varsa iyi bir özel hastane de olur.İnternetten de hastalığını arama boş yere moralin bozulur (hangi hastalığı ararsan ara 3 aylık ömrün kalıyor)