• 10-10-2018, 00:15:00
    #19
    Wordpress mi?
  • 10-10-2018, 01:06:34
    #20
    Üyeliği durduruldu
    kartalsudden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğitim ve araştırma hastanesine gitmeni öneririm, imkanın varsa iyi bir özel hastane de olur.İnternetten de hastalığını arama boş yere moralin bozulur (hangi hastalığı ararsan ara 3 aylık ömrün kalıyor)
    Aynen psikolojimi bu internetten arama boZdu zaten hocam yarın sabah 10 randevu aldım bakalım tşk yorum için
  • 10-10-2018, 02:33:58
    #21
    ukraynacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen psikolojimi bu internetten arama boZdu zaten hocam yarın sabah 10 randevu aldım bakalım tşk yorum için
    selamlar hocam, eger olur da yine birsey cikmaz ise ve bir türlü birşey bulunamiyorsa,size bu isin psikolojik oldugunu soyleyebilirim. Ama kesinlikle bu dedigimi tamamen olasilik olarak soyluyorum. Yoksa sizin belirtileriniz ile bir emsal gornedim lakin benim sorunlarin kismi olarak beraber mide sorunlari vardı. kafaya taktıkca daha da cok artti. kac tsne teste girdim sayamam belki de her birinde gayet sağlıklı oldugum çıktı. Ve ben yediklerimin cogundan sifir tat aliyordum. yani tat hormonlarım durur gibi oldu. Şimdi eger dedigim gibi hicbir sorun gozukmuyor ise kendinize bu soruları sorun
    -Son zamanlarda cok kirginliga ugragacak birsey geçirdiniz mi
    -Son zamanlarda sizi şok edecek ve gercekten uzecek birseyler yasadiniz mi?
    - Yogun stresli gunler sıklaştı mi
    -Gununuz siradanin aksine kötü mü geçiyor?
  • 10-10-2018, 11:57:03
    #22
    Kahveyi çok içiyorum demişsiniz ondan da olabilir. Günlük alınması gerken kafein miktarının üzerine cıkarsanız sporda sorun yaşayabilirsinizi. Özellikle ağır kahveler içiyorsanız
  • 10-10-2018, 12:41:50
    #23
    bence yediğiniz şeylerden veya boy kilodan olmuyor ciddi bir sorun var gibi sporu bir süre bırakın bu aradada doktorunuzu değiştirin
  • 10-10-2018, 13:08:08
    #24
    Büyü yapılmış olabilir...
  • 10-10-2018, 13:17:31
    #25
    geçmiş olsun hocam
  • 10-10-2018, 13:26:52
    #26
    Sorununb psikolojik diyen arkadaşları dinleme.
    Sorunun psikolojik değil. Psikolojik sorunlar kaygı ile tetiklenir egzersiz ile tetiklenmez...
    Spor salonunda kardiyo sonrası kalp problemi yaşıyorsan bu psikolojik bir şey değildir.
    Benzer bir şey benim de başıma gelmişti 10 sene önce.
    Spor salonunda koşu bandında biraz zorladım kendimi.
    İner inmez kendimi aynı senin gibi hissetmeye başladım.
    Salonun doktorunun odasına gittik, kapıda beklerken ayakta duramadım oturmak zorunda kaldım.
    Sonra doktor beni içeri aldı. Gözümü ambulansta açtım.
    Eski eşim sağlıkçıydı, 1 hafta sonra tüm testlere girdim.
    Eforlu ekg'ye girdim. Salonda 10 dakika zor koşardım doktor makineye bağlı şekilde yarım saat koşturdu bana mısın demedim.
    Ciddi bir şeyin yok dedi.

    Sonra başka kardiyolog bir arkadaş ile uzun uzun konuştuk konuyu.
    Anladığım kadar ile özetleyeyim...

    1) Eğer egzersizi temponu yavaş yavaş arttırmıyorsan bir anda koşmaya başlayıp, sonra bir anda duruyorsan bu yaşadığın şey 30 yaşından sonra normaldir.
    Akciğerlerinin kana oksijen verme hızının bir limiti var, Sürekli spor yapmıyorsan bu limit düşüktür.
    Sen bu limiti aşacak şekilde ani bir efor gösterirsen kaslar oksijeni fazlaca aldığı beyin ve kalp yeteri kadar oksijen alamadığı için taşikardiye dönüyor.
    Ya da yüksek efor gösterirken bir anda durursan, kasların ve kalbin hala yüksek eforla oksijen tüketirken nefesin yavaşladığı için daha az oksijen aldığın için aynı şekilde oksijen yoksunluğuna girip bayılacak duruma gelirsin.
    Koşu bandında ya da herhangi bir kardiyo aletinde her zaman en düşük ayardan yavaş yavaş hızını arttır. Ve makinelerin üzerinde bulunan soğuma ayarlarını kullan ya da hızını 2 dakikada 1 kademe düşürerek kendine egzersizin 5te biri kadar bir yavaşlama soğuma süresi ver. Bir anda yüksek efora başlayıp bir anda durma. 18 yaşındaki adamlar bunu yaptığında sorun olmuyor ama yaş 30 u geçtikten sonra düzenli spor yapmıyorsan sorun oluyor. Mesela şu anda 130 kiloyum. Koşu bandına çıkıyorum. 3 km hız ile başlıyorum. Sonra 3 dakikada bir hızımı 1 kademe arttırarak 9 dakika sonra 6 km çıkıyorum. Sonra aralarda interval ataklar yapıyorum 30 saniye 10 km ya da 1 dakika 8 km koşup tekrar 6 km düşürüyorum hızımı. Egzersizim biteceği zaman 10 dakika boyunda 3 dakikada bir kademe düşürüm 3km dönerek bitiriyorum. O olaydan sonra bir daha senin yaşadığın şeyin aynısını yaşamadım.

    2) Eğer egzersizi dediğim gibi kademeli arttırıp yavaşlatıyorsan kardiyovasküler bir problemin olma ihtimali yüksek. Sigara da kullanıyorsun. Damar sertliğine bağlı bir sorun yaşıyor olabilirsin. Kalp damarlarında tıkanıklık olabilir. Kalp kasın kalınlaşmış olabilir. Bunların hepsi testlerde çıkıyor. Detaylı bir şekilde tetkik yaptır. Ukrayna'da değil, gel Türkiye'de bir üniversite hastanesinde yaptır. İlaçla tomografi çekip tıkalı damar var mı baksınlar, damar tıkanıklığı ve kalp kasında kalınlaşma yoksa sorun sorun muhtemelen ilk maddede yazdığım gibi zorlamadandır. Dinlenme halinde yani sabah kalktığındna yatakta nabzını ölç. İdeal olanı dinlenme halinde dakikada 60-70 arasıdır. 60 ve altı ise kalp kasında genişleme yoktur. 80 ve üzerindeyse doktorların detaylı tetkik yapması gerekir.

    Çok korkma, o gün ben de yusuf yusuf olmuştum. Eski eşim de çok korkmuştu, çünkü ben ne kadar canım yanarsa yansın ne kadar hasta olursam olayım hiç kötüyüm demem. İlk defa benim kendimi kötü hissediyorum dediğimi duymuştu. Ve kendimi gerçekten kötü hissetmiştim, dizlerimin bağının çözüldüğünü, gözlerimin karardığını hissetmiştim. 10 sene geçti üzerinden bu konuyu okuyunca hatırladım.
  • 10-10-2018, 13:33:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununb psikolojik diyen arkadaşları dinleme.
    Sorunun psikolojik değil. Psikolojik sorunlar kaygı ile tetiklenir egzersiz ile tetiklenmez...
    Spor salonunda kardiyo sonrası kalp problemi yaşıyorsan bu psikolojik bir şey değildir.
    Benzer bir şey benim de başıma gelmişti 10 sene önce.
    Spor salonunda koşu bandında biraz zorladım kendimi.
    İner inmez kendimi aynı senin gibi hissetmeye başladım.
    Salonun doktorunun odasına gittik, kapıda beklerken ayakta duramadım oturmak zorunda kaldım.
    Sonra doktor beni içeri aldı. Gözümü ambulansta açtım.
    Eski eşim sağlıkçıydı, 1 hafta sonra tüm testlere girdim.
    Eforlu ekg'ye girdim. Salonda 10 dakika zor koşardım doktor makineye bağlı şekilde yarım saat koşturdu bana mısın demedim.
    Ciddi bir şeyin yok dedi.

    Sonra başka kardiyolog bir arkadaş ile uzun uzun konuştuk konuyu.
    Anladığım kadar ile özetleyeyim...

    1) Eğer egzersizi temponu yavaş yavaş arttırmıyorsan bir anda koşmaya başlayıp, sonra bir anda duruyorsan bu yaşadığın şey 30 yaşından sonra normaldir.
    Akciğerlerinin kana oksijen verme hızının bir limiti var, Sürekli spor yapmıyorsan bu limit düşüktür.
    Sen bu limiti aşacak şekilde ani bir efor gösterirsen kaslar oksijeni fazlaca aldığı beyin ve kalp yeteri kadar oksijen alamadığı için taşikardiye dönüyor.
    Ya da yüksek efor gösterirken bir anda durursan, kasların ve kalbin hala yüksek eforla oksijen tüketirken nefesin yavaşladığı için daha az oksijen aldığın için aynı şekilde oksijen yoksunluğuna girip bayılacak duruma gelirsin.
    Koşu bandında ya da herhangi bir kardiyo aletinde her zaman en düşük ayardan yavaş yavaş hızını arttır. Ve makinelerin üzerinde bulunan soğuma ayarlarını kullan ya da hızını 2 dakikada 1 kademe düşürerek kendine egzersizin 5te biri kadar bir yavaşlama soğuma süresi ver. Bir anda yüksek efora başlayıp bir anda durma. 18 yaşındaki adamlar bunu yaptığında sorun olmuyor ama yaş 30 u geçtikten sonra düzenli spor yapmıyorsan sorun oluyor. Mesela şu anda 130 kiloyum. Koşu bandına çıkıyorum. 3 km hız ile başlıyorum. Sonra 3 dakikada bir hızımı 1 kademe arttırarak 9 dakika sonra 6 km çıkıyorum. Sonra aralarda interval ataklar yapıyorum 30 saniye 10 km ya da 1 dakika 8 km koşup tekrar 6 km düşürüyorum hızımı. Egzersizim biteceği zaman 10 dakika boyunda 3 dakikada bir kademe düşürüm 3km dönerek bitiriyorum. O olaydan sonra bir daha senin yaşadığın şeyin aynısını yaşamadım.

    2) Eğer egzersizi dediğim gibi kademeli arttırıp yavaşlatıyorsan kardiyovasküler bir problemin olma ihtimali yüksek. Sigara da kullanıyorsun. Damar sertliğine bağlı bir sorun yaşıyor olabilirsin. Kalp damarlarında tıkanıklık olabilir. Kalp kasın kalınlaşmış olabilir. Bunların hepsi testlerde çıkıyor. Detaylı bir şekilde tetkik yaptır. Ukrayna'da değil, gel Türkiye'de bir üniversite hastanesinde yaptır. İlaçla tomografi çekip tıkalı damar var mı baksınlar, damar tıkanıklığı ve kalp kasında kalınlaşma yoksa sorun sorun muhtemelen ilk maddede yazdığım gibi zorlamadandır. Dinlenme halinde yani sabah kalktığındna yatakta nabzını ölç. İdeal olanı dinlenme halinde dakikada 60-70 arasıdır. 60 ve altı ise kalp kasında genişleme yoktur. 80 ve üzerindeyse doktorların detaylı tetkik yapması gerekir.

    Çok korkma, o gün ben de yusuf yusuf olmuştum. Eski eşim de çok korkmuştu, çünkü ben ne kadar canım yanarsa yansın ne kadar hasta olursam olayım hiç kötüyüm demem. İlk defa benim kendimi kötü hissediyorum dediğimi duymuştu. Ve kendimi gerçekten kötü hissetmiştim, dizlerimin bağının çözüldüğünü, gözlerimin karardığını hissetmiştim. 10 sene geçti üzerinden bu konuyu okuyunca hatırladım.
    Dediklernizin aynısı yaşadım ayakta duramayıp havluyu serip uzandım sonra şekerli su getirdiler içtim ve biraz kendime geldim 1 hafta sonra gidiceğim hastaneye türkiye ye geldiğimde o zamana kadsr sporu daha düşük yapacam eb düşük seviyede koşacağım nabız olayına gelince nabızım arada düşüyor çok panik atak oldum sebebini bilmiyorum kuçuk bir odaya diş röntgen çekmeye girdim ölecem zannettim.