ukraynacom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen psikolojimi bu internetten arama boZdu zaten hocam yarın sabah 10 randevu aldım bakalım tşk yorum için
selamlar hocam, eger olur da yine birsey cikmaz ise ve bir türlü birşey bulunamiyorsa,size bu isin psikolojik oldugunu soyleyebilirim. Ama kesinlikle bu dedigimi tamamen olasilik olarak soyluyorum. Yoksa sizin belirtileriniz ile bir emsal gornedim lakin benim sorunlarin kismi olarak beraber mide sorunlari vardı. kafaya taktıkca daha da cok artti. kac tsne teste girdim sayamam belki de her birinde gayet sağlıklı oldugum çıktı. Ve ben yediklerimin cogundan sifir tat aliyordum. yani tat hormonlarım durur gibi oldu. Şimdi eger dedigim gibi hicbir sorun gozukmuyor ise kendinize bu soruları sorun
-Son zamanlarda cok kirginliga ugragacak birsey geçirdiniz mi
-Son zamanlarda sizi şok edecek ve gercekten uzecek birseyler yasadiniz mi?
- Yogun stresli gunler sıklaştı mi
-Gununuz siradanin aksine kötü mü geçiyor?