KPSS-Ön Lisans 80 puan almak zor mu?
15
●6.063
- 15-09-2018, 23:40:38Zor değil ben hiç çalışmadan(tarih, coğrafya, vatandaşlık 0) lisanstan 74 puan aldım, ön lisansta türkçe-matematik kolay oluyor, diğer tarafa biraz bakarsanız rahatlıkla alınır.
- 15-09-2018, 23:42:00Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah nasip eder belki diye.SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam ne kadar Teşekkür etsem azdır, Allah razı olsun. Notlarımı alıyorum başlayacağım yarından itibaren bahsettiğiniz hocalarla. Çok teşekkür ederim.adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2018, 23:45:38son olarak lise önlisans lisans kpss çıkmış tum soruları çöz en az 3-5 tane aynı veya benzeri çıkıyorOsmanAltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2018, 00:24:15Hocam o zaman lise mezunuydum tabi o nedenle atanamadik kismette yokmus.OsmanAltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2018, 02:23:59Hocam hizmetli puani 94
Soforluk puani yine 93 94
Hedef puaniniz ile memur olmaniz cok zor.
