• 15-09-2018, 23:40:38
    #10
    Zor değil ben hiç çalışmadan(tarih, coğrafya, vatandaşlık 0) lisanstan 74 puan aldım, ön lisansta türkçe-matematik kolay oluyor, diğer tarafa biraz bakarsanız rahatlıkla alınır.
  • 15-09-2018, 23:41:46
    #11
    tarih ramazan yetkin konu kitabını oku
    coğrafya engin
    vatandaş erol sitar izle
    türkçe aker kartal izle

    2-3 ay çalışma ile almiştim önlisans
    matematiksiz alınan puan
  • 15-09-2018, 23:42:00
    #12
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006 da 89 2008 de 87 almistim ama sonuç boş oldu
    Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah nasip eder belki diye.



    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarih ramazan yetkin konu kitabını oku
    coğrafya engin
    vatandaş erol sitar izle
    türkçe aker kartal izle

    2-3 ay çalışma ile almiştim önlisans
    matematiksiz alınan puan
    Hocam ne kadar Teşekkür etsem azdır, Allah razı olsun. Notlarımı alıyorum başlayacağım yarından itibaren bahsettiğiniz hocalarla. Çok teşekkür ederim.
  • 15-09-2018, 23:45:38
    #13
    OsmanAltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah nasip eder belki diye.




    Hocam ne kadar Teşekkür etsem azdır, Allah razı olsun. Notlarımı alıyorum başlayacağım yarından itibaren bahsettiğiniz hocalarla. Çok teşekkür ederim.
    son olarak lise önlisans lisans kpss çıkmış tum soruları çöz en az 3-5 tane aynı veya benzeri çıkıyor
  • 16-09-2018, 00:24:15
    #14
    Kategori Moderatörü
    OsmanAltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah
    Hocam o zaman lise mezunuydum tabi o nedenle atanamadik kismette yokmus.
  • 16-09-2018, 00:51:42
    #15
    2012 de 82 almıştım 70 önlisans netine sıfır çalışmayla sonra lisansı bitirdim bitirmez olaydım atanamadım gitti 80 aldım olmadı bişe
  • 16-09-2018, 02:23:59
    #16
    Hocam hizmetli puani 94
    Soforluk puani yine 93 94
    Hedef puaniniz ile memur olmaniz cok zor.