2006 da 89 2008 de 87 almistim ama sonuç boş oldu
Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah nasip eder belki diye.

tarih ramazan yetkin konu kitabını oku
coğrafya engin
vatandaş erol sitar izle
türkçe aker kartal izle
2-3 ay çalışma ile almiştim önlisans
matematiksiz alınan puan
Hocam ne kadar Teşekkür etsem azdır, Allah razı olsun. Notlarımı alıyorum başlayacağım yarından itibaren bahsettiğiniz hocalarla. Çok teşekkür ederim.