Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah nasip eder belki diye.

Hocam ne kadar Teşekkür etsem azdır, Allah razı olsun. Notlarımı alıyorum başlayacağım yarından itibaren bahsettiğiniz hocalarla. Çok teşekkür ederim.
son olarak lise önlisans lisans kpss çıkmış tum soruları çöz en az 3-5 tane aynı veya benzeri çıkıyor