OsmanAltintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok üzüldüm, bende çalışacağım bir akrabamız 80 puan üstü alırsan zorlarız bir iki tanıdık var dedi. Türkiye'de açıkçası sistem böyle işliyor. Bende Ön Lisans mezunu oldum Haziran ayında bitti okul, 3 ay oldu daha iş bulamadım hala arıyorum. Kendimi geliştirmem lazım KPSS'de olumsuz da olsa puan kenarda dursun diyorum belki şaşar beşer tutar tercih yaparım da Allah
Hocam o zaman lise mezunuydum tabi o nedenle atanamadik kismette yokmus.