Zor değil ben hiç çalışmadan(tarih, coğrafya, vatandaşlık 0) lisanstan 74 puan aldım, ön lisansta türkçe-matematik kolay oluyor, diğer tarafa biraz bakarsanız rahatlıkla alınır.