• 11-09-2018, 22:38:58
    #10
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 kişilk UHD paket grubuna girmeyi düşünen varsa iletişime geçsin.
    Aylık kaç tl hocam pm alayım. Ben de girmeyi düşünüyorum.
  • 11-09-2018, 22:39:37
    #11
    Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı nedir acaba ?
    normalde 40 lira kisi başı 10 lira düşer aramizda enparali olan varsa yarinyariya gelir.
  • 11-09-2018, 22:40:03
    #12
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde 40 lira kisi başı 10 lira düşer aramizda enparali olan varsa yarinyariya gelir.
    Ben enparalıyım gruba katılabilirim.
  • 11-09-2018, 22:40:29
    #13
    genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık kaç tl hocam pm alayım. Ben de girmeyi düşünüyorum.
    normalde 40 lira hocam kişi başı 10 lira ama enparali olan varsa yari yarıya düşer
  • 11-09-2018, 22:41:41
    #14
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde 40 lira hocam kişi başı 10 lira ama enparali olan varsa yari yarıya düşer
    Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben enparalıyım gruba katılabilirim.
    Tamam ben katılıyorum arkadaşlar yazabilirsiniz.
  • 11-09-2018, 22:44:27
    #15
    ekip tamamdir o zaman.
    @Terapist58; @ARTFM; @genciletisimci; @Trus67;



    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekip tamamdir o zaman.
    @Terapist58; @ARTFM; @genciletisimci; @Trus67;
    15 inde başlayalım üyeliği olmayan açsın. odemeler icin @Trus67; hocam ile iletişime geçelim.
  • 11-09-2018, 22:47:57
    #16
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekip tamamdir o zaman.
    @Terapist58; @ARTFM; @genciletisimci; @Trus67;





    15 inde başlayalım üyeliği olmayan açsın. odemeler icin @Trus67; hocam ile iletişime geçelim.
    Tamamdır.
  • 11-09-2018, 23:19:34
    #17
    3 kişi ile devam ediyoruz.
  • 12-09-2018, 09:48:19
    #18
    Üyeliği 1 kişi açmıyor mu?
    Parayı toplayan kişi açsın.
    Enpara olması yetmiyor aynı zamanda "Ayın Enparalısı" olmak gerekiyor %50 için.
    Eğer ücretler 3 aylık toplanacaksa beni de yazın.
    Daha önce denedik, bozuluyor bu gruplar. Kimse bir süreden sonra 10 lira bile vermek istemiyor.
    Mesaj atıyoruz cevap bile vermiyorlar.
    Belirli periyodlarda toplamak lazım