Terapist58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Netflix Ultra HD Grubu Kuruyoruz
27
●1.328
- 11-09-2018, 22:39:37normalde 40 lira kisi başı 10 lira düşer aramizda enparali olan varsa yarinyariya gelir.Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2018, 22:40:03Ben enparalıyım gruba katılabilirim.Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2018, 22:40:29normalde 40 lira hocam kişi başı 10 lira ama enparali olan varsa yari yarıya düşergenciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2018, 22:41:41Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTamam ben katılıyorum arkadaşlar yazabilirsiniz.Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2018, 22:44:27ekip tamamdir o zaman.
@Terapist58; @ARTFM; @genciletisimci; @Trus67;
15 inde başlayalım üyeliği olmayan açsın. odemeler icin @Trus67; hocam ile iletişime geçelim.Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-09-2018, 09:48:19Üyeliği 1 kişi açmıyor mu?
Parayı toplayan kişi açsın.
Enpara olması yetmiyor aynı zamanda "Ayın Enparalısı" olmak gerekiyor %50 için.
Eğer ücretler 3 aylık toplanacaksa beni de yazın.
Daha önce denedik, bozuluyor bu gruplar. Kimse bir süreden sonra 10 lira bile vermek istemiyor.
Mesaj atıyoruz cevap bile vermiyorlar.
Belirli periyodlarda toplamak lazım