Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 kişilk UHD paket grubuna girmeyi düşünen varsa iletişime geçsin.
Aylık kaç tl hocam pm alayım. Ben de girmeyi düşünüyorum.