• 12-09-2018, 09:51:55
    #19
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyeliği 1 kişi açmıyor mu?
    Parayı toplayan kişi açsın.
    Enpara olması yetmiyor aynı zamanda "Ayın Enparalısı" olmak gerekiyor %50 için.
    Eğer ücretler 3 aylık toplanacaksa beni de yazın.
    Daha önce denedik, bozuluyor bu gruplar. Kimse bir süreden sonra 10 lira bile vermek istemiyor.
    Mesaj atıyoruz cevap bile vermiyorlar.
    Belirli periyodlarda toplamak lazım
    hocam dediğin gibiymiş olay gece gece uğraştık biraz ama grup kuruldu tamamdır.
  • 13-09-2018, 19:01:25
    #20
    Yeni grup kurulacak olursa pm atın lütfen.
  • 13-09-2018, 21:17:20
    #21
    bende katılmak isterim bir gruba banda pm atın lütfen.
  • 14-09-2018, 00:30:12
    #22
    Grubunda boş yeri olan varsa lütfen PM atsın.
  • 14-09-2018, 10:22:39
    #23
    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni grup kurulacak olursa pm atın lütfen.
    yakupakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende katılmak isterim bir gruba banda pm atın lütfen.
    Strider10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grubunda boş yeri olan varsa lütfen PM atsın.
    ben de geleyim 4 olalım aranızda ayın enparalısı varsa 6 aylık peşin verelim kuralım hocam
  • 14-09-2018, 11:28:18
    #24
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de geleyim 4 olalım aranızda ayın enparalısı varsa 6 aylık peşin verelim kuralım hocam
    Aynen hocam var ise 6 aylık hemen yapalım ödemesini
  • 14-09-2018, 11:31:39
    #25
    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam var ise 6 aylık hemen yapalım ödemesini
    diğer arkadaşlar dönsünlerde ayın enparalısı değilim ve yurt dışına cıkacağım için ben de toplanması sıkıntı olur
  • 13-03-2019, 12:50:33
    #26
    Netflix UHD grupta 1 kişilik boş kontenjan mevcut. ödeme aylık 10 tl
  • 14-03-2019, 22:35:12
    #27
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netflix UHD grupta 1 kişilik boş kontenjan mevcut. ödeme aylık 10 tl
    sanal kartla alınan deneme üyeliği değilse katılmak isterim.Sürekli devam eden grup değilmi