MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyeliği 1 kişi açmıyor mu?
Parayı toplayan kişi açsın.
Enpara olması yetmiyor aynı zamanda "Ayın Enparalısı" olmak gerekiyor %50 için.
Eğer ücretler 3 aylık toplanacaksa beni de yazın.
Daha önce denedik, bozuluyor bu gruplar. Kimse bir süreden sonra 10 lira bile vermek istemiyor.
Mesaj atıyoruz cevap bile vermiyorlar.
Belirli periyodlarda toplamak lazım
hocam dediğin gibiymiş olay gece gece uğraştık biraz ama grup kuruldu tamamdır.